vaknade nu..

har varit vaken en liten stund förut med men när jag skulle resa mig upp så knötm sig allt i magen och fick det där förbaskade jävla trycket, så jag fick lägga mig en stund till, tänkte kanske det skulle gå över, men det har det inte gjort, så helst av allt skulle jag vilja att mina barn tog hand om sig själva idag så jag bara kan ligga... Men jag vet vad enda lösningen är och det är å gå igenom undersökningen igen och få tillbaka mina mediciner igen, men jag vill inte, jag vill sövas, och får inga tabletter förrän jag gjort undersökningen..så då är mitt problem rätt så stort eftersom jag har gjort undersökningen 3 gånger och alla gånger har det varit på väg till blödande, och har lika ont denna gången med men är rädd...

ska försöka ta mig ur sängen, få i barnen frukost och sedan parkera mig i soffan och ligga där i ett läge...
har tur att jag sparade det som blev över på middagen igår så det är bara och värma, det är ödet för alla som känner mig vet att jag hatar sparad mat, men idag är det tur...

POK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0