Tack

för era kommentarer det värmer och jag är glad att ni förstår...
Mår väldigt konstigt kan inte sätta ord på vad det är, men mår inte bra i alla fall.
Jobbat kväll idag så jag slutade 22:15, trött men inte trött så  jag kan sova, borde plocka undan lite hemma men inte så pigg så jag kan göra det, helt ensam i huset och det känns inte heller bra, vill ju ha mina bebisar inne i deras sängar känns konstigt annars, men that´s life..
Vet inte alls vad jag ska göra ringa till min LOVE snart för han slutar halv tolv och det är bara en halvtimme kvar, och efter det samtalet mår jag kanske bättre...

Imorgon ska vi till Uddevalla i alla fall, men vet ni vad det jag längtar mest efter?
Svaret: Mos med kebabsås på charlie chaplin innan hem resan det hör liksom till att man äter det då annars blir inte kvällen lika lyckad, jag är störd jag vet....men det ska jag i alla fall göra...

Nu nu kan jag inte sitta här och svamla får se om jag orkar göra något...
Halv sex, sex blir väl bra i morgon det gör ju inget om ni är här när jag gör iordning mig, jag är väldigt snabb av mig med....som ni vet... POK

Kommentarer
Postat av: Catrin

hahaha då e vi lika störda för det längtar ja oxå mest till ;) MOS MED KEBABSÅS e ett

MÅSTE hihihihi

2009-07-22 @ 10:36:07
URL: http://giftochmamma.blogg.se/
Postat av: Veronica

Hoppas ni får det skoj ikväll!!!! ta mkt kort så jag oxå får se!!! ;-) Och! glöm inte ha skoj!!!! PUSS!!!

2009-07-22 @ 14:36:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0