silken kväll..

jag och malin har suttit/ legat ute på gräset i ca 4 timmar bara legat och tjötat, har haft telefonkonferens med Sandra också och även Catrin en stund.. haft det jättemysigt...
och imorgon blir det stranden med underbara vänner och på kvällen blir det gräskonferens igen har vi bestämt  och kanske EN cider eller ett glas mjölk mums.. min nya hobby är att sitta ute på gräsmattan och tjöta med vänner live och i telefon och myggstucken för fan vad mygg det kommer, så imorgon så ska det inhandlas myggljus och myggstick så kanske slipper man dessa miljoner mygg runt sig..
Och det är inte så jag sitter ut och barnen får springa hej vilt nej dom sussar så gott i sina sängar och har inte ont av att vi sitter därute så nu var det uträtt...
Catrin du kan väl också kika upp en stund på vår konferens om du vill...och orkar...
Nu ska jag lägga mig så jag orkar stå upp i tid imorgon ska möta dom andra vid ica halv tio så det blir tidigt imorgon men det är allt gott för oss att komma upp i tid nån dag med...
kommer säkert kort upp här imorgon Natti natti.. POK

Kommentarer
Postat av: cissi

okej.. den konferensen har inte jag fått delta i varken live eller i telefon :) snacka om bortglömd snabbt!! haha

2009-07-03 @ 15:44:13
Postat av: Catrin

TACK för en super trevlig dag på stranden & en trevlig kväll =)LOVE U gumman

2009-07-03 @ 22:10:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0