panik

min tvättmaskin har lagt av helt, och jag får inte upp luckan och där i ligger det tvätt, den kommer ju bli förstörd fan också...
vet inte riktigt hur jag ska få upp luckan jag har sparkat och slagit men nej då den vill inte upp och Patrik kommer ju inte förrän imorgon och då är min tvätt äcklig, ja ja jag får väl försöka och vara uppfinningsrik..

har jobbat idag i alla fall och nu är jag ledig imorgon UNDERBART..
Idag är jag jättetrött men jag har en trädgård jag måste ta tag i och storstädat har jag inte gjort på två veckor, städat har jag ju gjort men inte tagir lister och köksskåp så jag får väl ta tag i det....
Vila kan man ju göra en annan dag får leva ska jag väl förhoppningsvis göra i några år till..

Jag har nog världens underbaraste barn kan inte beskriva hur duktiga och så fantastiska dom är men det är dom i alla fall..
Och vi har börjat göra saker ihop igen jag känner att jag börjar hitta tillbaka till den mamman jag en gång var.. känns så bra..och vill aldrig gå tillbaka till hur det var inte till priset på mina barn det är ju ändå dom som står mig närmast och de är de jag ska leva med så vad gör då allt annat i jämförelse att jag glider ifrån mina barn... nu har jag hittat tillbaka..


Sebastian förresten hade ett total utbrott igår kväll, så som han hade för några år sedan och malin hade jag i telefon och hon blev helchokad, jag med för han har inte haft det på några år som sagt och ju äldre han blir ju svårare blir det och efteråt så bara han gråter hysteriskt och är jättesvårt att trösta honom, har pratat med honom idag och han bär på så mycket men han fick ur sig en hel del idag, och allt går tillbaka till hur hans pappa har behandlat honom... det stör mig skiter i att jag kan låta elak, men här ska en 9 årig pojk bära på så mycket och kommer göra det resten av sitt liv och den idioten fortsätter leva sitt liv som inget nånsin har hänt, så orättvist, men han har mig, Patrik sina syskon, mormor, morfar och mina syskon och de är bara oss han visar när han mår dåligt och det visar att han är trygg med oss, den andra idioten behöver inte sätta sin fot i Sebastians liv igen om jag skulle haft nåt att säga till om...

Nu får jag börja greja här hemma... kanske skriver sedan annars ha en underbar kväll.. POK

Kommentarer
Postat av: Catrin

Stackars lilla sebbe va ja lider me han... Han förtjänar inte att må så här det gör INGET BARN... Krama han från mig plutten..

Åh tänk att han redan snart e 9 år shit kommer fortfarande ihåg när han va bebis den underbara ungen =)...

2009-07-26 @ 21:30:17
URL: http://giftochmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0