oooppsss

grinade som ett litet barn igår och höll på att slita mitt eget hår..
Varför? jo Sebastian var så långhårig så jag skulle klippa honom, jag brukar klippa mina barn med sax men orkade inte igår så jag tänkte jag skulle ta hårtrimmern, och börjar klippa honom och ops jag hade glömt att ställa in längden och mitt barn ser ut som ett ollon på huvudet, jag grinade och bad om ursäkt till hon gång på gång och Sebastian försäkrade mig att det växer snart ut och förklarade att han kan ha keps på sig till det växer ut... men vad har jag gjort mot mitt barn.. mår dåligt ännu.. jag ska hålla mig till saxen i fortsättningen eller klippa dom när jag inte är stressad..

ett kort på min helt underbara barn med sin inte så underbara frisyr.....


Kommentarer
Postat av: metalbaby

Lilla gumman det var väl inte så farligt :) ....det är ju bara hår ;)



kramar

2009-07-12 @ 20:16:56
URL: http://metalbaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0