helg så gott..

har jobbat idag till 15.00.. sedan åkte jag och hämta barnen, till affären för att köpa fredagsmys, och när vi gick ur affären så gick River i förväg och skulle gömma sig, han ramlade och skrapade upp haka och knät.. min lille plutt var helt förstörd för det droppade blod...
Sedan när vi kom hem så startade jag två maskiner tvätt så jag slipper så mycket till helgen sedan klippte jag gräset så det är också färdigt.. Pratade med Catrin i 2,5 timme..
Jag och barnen satt och hade fredagsmys framför tv400 det var en konsert med Michael Jackson och Simon blev så imponerad på hans danssteg så han har försökt härma det nu min lille snutt..

Helgens planer:
Imorgon ska vi kanske till Emaus om vädret tillåter annars så blir det en tur till mina föräldrar..

På onsdag så blir det fjodfestivalen med Maya ( om hon ej har fött eller ligger och föder), Sandra, Catrin och Malin...

Nu har vi också fått bokat en dag vi ska till Liseberg och vi satt och kollade igår jag och Patrik när vi var lediga nästa gång samtidigt och det var inte förrän den 22 augusti.. så vi bokade den dagen, så långt kvar bara, men det går väl fort...

Nu ska jag lägga mig och njuta av ensamtid och sedan ringer väl Sandra..

POK

Kommentarer
Postat av: Catrin

Simon den nya Michel Jackson hehe ;)...



Ska bli så kul på onsdag o bara få va, o Liseberg längtar ja verkligen till ;)ska bli skoj

2009-07-17 @ 21:42:49
URL: http://giftochmamma.blogg.se/
Postat av: metalbaby

Jag kniper jag lovar :)

2009-07-17 @ 23:18:04
URL: http://metalbaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0