en mysig och rolig helg..

och det vill jag tacka mina vänner för.. TACK..

på fredag dag så åkte vi ut till stranden.. Jag, mina barn, catrin och hennes plutt, sandra och hennes plutt och malin...
var väl på stranden klockan kvart i tio och var hemma klockan 15:00 så det blev några timmar, men när man har roligt så går tiden fort, en eloge till alla barnen som inte gnällde något ut fann sig i allt, så tycker jag det är underbar, barnen tycker det är roligt och inte ett enda gnäll från deras sida eller från oss föräldrar...

Sedan så åt vi tacos på kvällen samma vänner och jag då, satt och tjötade och bara va, sedan åkte Catrin hem för Pontus skulle lägga sig och då fick jag och malin ett ryck och byggde ett mygg och insektsskydd, och där inne satt vi sedan.. Sandras första kommentar var jag är faktiskt 24 år mitt svar ja och jag är faktiskt 28 år...
vet att vi är barnsliga men vill ni veta det skiter jag fullständigt i... för mig är det viktigt att ha barnasinnet kvar och det kan ingen klaga på, människor hade nog skrattat om dom hade sett mig och mina barn, vi brukar bygga kojor överallt i huset och ha dans och sångtävlingar men det skiter jag också i för det jag och mina barn gör betyder allt och de jag räknar som vänner vet hur jag är och accepterar mig för den jag är så ni andra kan ju ta era tråkiga liv och sticka upp nånstans...
Lite kort från fredagen:



mina juveler..



Lille Pontus



Catrin, Pontus och Malin




Sandra och Liam




det här är vårat skydd mot mygg




Sandra, Malin och Jag


Lördagen började med Saltkällans marknad, Jag och Barnen, Sandra, Liam, Malin, Catrin, Pontus, Maya, Togge och Jack var där inte mycket å ha väldigt liten marknad var det men man kom ut en stund ialla fall och jag fick köpt vitlökskorv får passa på å äta det innan Patrik kommer hem..
Sedan åkte vi hem och började fixa och dona här hemma, Sandra ringde och frågade om jag ville följa med och plocka jordgubbar så då åkte vi dit sedan en liten sväng hem till Maya och sedan hem och göra middag och fortsätta å fixa här hemma, idag blir en väldigt tidig kväll det känner jag redan nu är hel slut.. får hoppas att värmen tillåter mig att somna tidigt bara...

Tack för att ni finns..

Ha en trevlig kväll.... POK 

































































Kommentarer
Postat av: Catrin

TACK själva va länge sen ja hade så här trevligt =)

2009-07-04 @ 23:03:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0