tvångstankar på ingång

jag är helt sjuk.....
Har varit av med dom i några år nu men de startade förra fredag igen, när Erik hängde löst...
Jag satt här i våran soffa och la täcket rätt satte mitt mjölkglas på ett speciellt sätt, jag är tvungen att sitta på ett speciellt sätt osv....

Och nu i väntan på Idol så håller jag på att ordnar här hemma utefter mina tvångstankar, helt sjuk egentligen, men tänk om jag inte gör dessa saker innan och Erik skulle förlora finalen så tar jag på mig skulden att det är mitt fel pga att jag inte gjort dessa saker...
Men det värsta är att det smittar av sig på mina barn, River och Simon (Sebastian sover hos en kompis idag) sitter å klipper och tejpar men det fick dom sluta med för mina tankar sa till mig att de inte får göra det mer idag för då åker Erik ut...
Och efter en stund när jag har sagt detta till dom så gick Simon på toaletten, och River kommer springandes med en toalettrulle som stod här i Vardagsrummet och säger till Simon att han får inte ta av pappret som står på toaletten utan måste ta av den rullen som han kom med, Och Simon frågar River varför, River säger till honom att annars åker River ut ur Idol och han var så bra när han sjöng " Aj aj aj det bultar och det bankar" Varav Simon bara suckar, och förklarar att River inte förstår något... Men stackars River blandar ju ihop Idol och dansbandskampen... Det är inte lätt att ha en mamma som inbillar dom saker... Men jag ska sluta med det imorgon lovar...


Ikväll är Patrik i Norge på Julbord på jobbet, men kommer hem till morgonen igen... Imorgon är det luciafika men Vänner och deras barn inte så ofta vi träffas så ska bli roligt...
På kvällen kommer Veronica, Jim och Jesper.. Mys mys..

Nu ska jag och barnen slå oss ner och vänta på Idol..

Ha en underbar kväll POK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0