snö, snö

men det hade varit bättre att det hade kommit om en vecka i stället så vi hade haft det på julafton istället... Men det kan vi väl drömma om...

Idag har jag varit uppe hos Sandra en sväng, hon är så fantastisk min gumma, det finns verkligen bara en som henne.. Hon skulle i alla fall sätta upp granen idag, men Sandras temperament visade sig nog lite väl snabbt idag.. Så jag åkte upp till henne och skulle hjälpa, det var bara det att hade hon tittat i lådan en gång till så hade hon märkt att det saknades en del.. Nu är den i alla fall uppe..

Veronica var här en stund förut, gjorde kastanjeslingor på henne, så nu försvann det gråa hahaha

Sandra kommer om en stund och då ska jag göra ljusa slingor på henne...

Känner riktigt hur tröttheten kommer smygandes, men så kan det bli när man blir väckt av en idiot från Indien som ringer fel inte bara en gång utan 4 gånger bahhhhh..

Imorgon blir det Ikea!!!!!!!!!!!!!!

Nu ska här hängas tvätt så jag inte somnar i soffan 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0