riktig mysmorgon..

Jag och River sitter här i mörkret och äter råstekt potatis, bacon, korv och ägg..(brukar göra sådan frukost när barnen är hemma för då behövs det inte vara så stor lunch utan räcker med tex mos och korv, middag brukar vi äta vid fem-tiden) så ni inte tror jag gör det varje dag nej nej för fett...

så här sitter vi i soffan med endast ljusslingan tänd och har jättemysigt, dom andra har precis gått till bussen..

Idag ska jag köra Sandra och Nathalie till Sjukhuset, hon ska på efterkontroll idag...

Imorgon är det jobb, och på lördag ska vänner komma hit på luciafika, och på kvällen kommer antagligen ett par vänner, ska se på film och äta mat osv mysigt....

Söndag är inget vad jag vet nu: Familjen får umgås, Patrik åker ju på måndag igen så vi får passa på...

Nu ska jag lägga mig i soffan och hålla om min "lilla" son och bara gosa..

så ha ni en underbar dag POK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0