längesedan nu

har hänt alltför mycket senaste tiden för att skriva det här... en del vet och andra lär väl få reda på tids nog...


I helgen så var Jim i Munkedal och han var ute en stund med Sebbe och Simon, Sebastian var nog den lyckligaste lilla pojk på denna jord, Simon däremot kommer det ju ta längre tid för, men han har kommit såpass långt så han kallar Jim något annat än vid namn, han sa det själv efteråt..
-Mamma jag har ingen pappa men jag har fått en farsa.. min lille plutt..
känns så gott att dom inte pratar om hur han slogs utan det är lämnat där det ligger, har levt med det länge nu, och kommer få gör det resten av våra liv, men vi har lagt bort det, kommer aldrig att glömma eller förlåta men, lägga undan det kan vi göra...

Nu har min Balklänning kommit, så nu är det bara underkjol som ska sys, men det behöver inte göras förrän i Januari... Glöm nu inte att anmäla er, kommer bli en del överraskningar med haha

Sebbe och Simon har gått iväg till bussen nu och River sitter här i soffan med mig, vi tittar i kokboken vad för godis vi ska göra men det blir väl vad det brukar vara, rischoklad, knäck, ischoklad, fudge, dajm, kexchoklad.. är det någon som har förslag på något annat med...

Nu ska jag gå och göra frukost till mig och River sedan blir det nog färga håret, och börja med vårt julgodis..

ha en underbar dag POK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0