hunnit med en del idag

förutom å städa, men men det är ju ingen som tar det i från mig... så får väl göra det imorgon för idag orkar jag faktiskt inte..

Imorse när jag skulle lämna barnen på skolan så gick Simon och Sebastian ur bilen och stängde dörren strax efter hör jag Sebbe ropa ÖPPNA DÖRREN IGEN MAMMA.. åh jag ryser ikroppen när jag tänker på det.. han hade fastnat med höger pekfinger i dörren... han hade tunna fingervantar på sig så det dämpade väl lite men när vi väl fick av vantarna så såg det rent ut sagt för jävligt ut det var blod överallt, Simon gick vidare för alla som känner Simon vet hur känslig han är för sånt... dom fick i alla fall tejpa ihop fingret och lägga om det... Slapp i alla fall å sy.. hans höger arm har varit utsatt för mycket nu... hoppas det inte händer något mer nu..


Har varit med Mamma på Ikea... jag och River, fick köpt några julklappar i alla fall, och imorgon ska jag få köpt lite mer julklappar..

Nu ska jag fortsätta titta på Biggest Loser är helt fast i den serien.. Dom är helt otroliga tänk att man kan gå ner så mycket på så kort tid... Åh vad dom kämpar.... 


POK 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0