Det luktar karl här i mitt hus....

åh nej Patrik är inte hemma... som en tradition nu så hade vi lilla julafton i går och i år så var det Mayas tur att ha det, supergod mat verkligen.. var totalt proppmätt när jag kom hem...

Tillbaka till att det luktar karl här, Veronica köpte julklapp till Sebbe och det var ett paket med 2 duschcremer och 2 bodyspray och detta var från AXE något han har önskat sig länge nu... 

Höll på att bli pannkaka utav lilla julafton får min del, men har en underbar syster som ordnade det för oss i stället tack..

Imorgon kommer Patrik hem igen och åker på fredag... men han firar nyår hemma i alla fall...

Om en stund så ska jag och Sandra till Torp så jag får handlat mat inför nyår.. och lite smått och gott....

Jag har börjat plocka bort julen här hemma och så underbart det känns, är så där lite lätt trött på julen nu men men man brukar tröttna rätt snart när man får upp granen, då har jag ändå bara haft uppe den sedan 23 men nu är den nere igen i alla fall, ska skiten bara upp på vinden också så är det som vanligt här hemma igen ......

Nu ska jag hänga tvätten sedan bär det av POK 

Kommentarer
Postat av: Anonym

du vet att jag ställer upp om de är något :) förresten så luktar de karl här i lägenheten med, stolt över sin axe så har väl sprayat några gånger igår och idag.. haha

2009-12-30 @ 10:36:38
Postat av: veronica

haha japp världens bästa veronica kommer med de bästa klapparna!!

2009-12-30 @ 15:56:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0