04:15

ringde min hemtelefon i natt, vaknade av att jag hade telen i örat och någon ropade något konstigt..

Och jag har panik om min telefon skulle ringa sådana tider, får för mig att något hänt då, för vem skulle annars ringa sådana tider om inget hänt... 
Kollade numret och konstaterade att det var ett jäkligt konstigt nummer...

Det ringde i alla fall 4 gånger sammanlagt och sista gången var jag riktigt förbannad så jag hävde ur mig en jävla ramsa på engelska, det ringde inte mer efter det, men nu hade jag ju vaknat till och det var bara att inse fakta hade jag lagt mig igen och mot all förmodan somnat igen så hade jag inte vaknat i tid till barnen skulle iväg, så det var bara att pallra sig upp ta en kopp te och kollade upp numret... Det hade ringt från INDIEN... för helvet så förbannat trött jag blir på sånt här!!!!!!!!!! BAH!!!!!!!!!!!!!!!! 

Så idag kommer jag nog inte vara speciellt trevlig, ni vet hur jag är när jag är trött, bara varnar er

Ha ni en bra dag.. POK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0