vissa dagar är bara jobbiga..

hela dagen idag har varit bra, men så är det något litet som sår ett frö så man börjar tänka på allt möjligt satt inne på Youtube och lyssna på lite musik, och hittade två låtar som betyder nåt oerhört mycket för mig men av helt olika anledningar.. Ni kan tycka och tänka precis vad ni vill om det jag tänker skriva nu för detta är min blogg och jag skriver vad jag tycker, tänker och känner så är det, och passar det inte så är det bara att lämna sidan:


Denna låten påminner mig om när jag förlorade mig själv till Jim och insåg att detta kommer inte sluta lyckligt men ändå så var jag så fast så jag tillät mig och förlora mig till honom..

jag ska skriva om den dagen: Jag och Jim hade bott ihop i 2 veckor, och jag hade precis varit i affären för vi hade två vänner hemma så Jim hade lovat dom att jag skulle göra middag och det är inget som jag har ont av som ni vet för jag tycker sånt är roligt, men när jag kommer hem från affären så var det så konstig stämning, men tänkte inte mer på det och började skala potatis och efter en stund så kommer Jim utrusande i köket och är jävligt arg, drar ut mig utanför huset och börjar sparka och putta mig, på den tiden så vägde jag 45 kilo och Jim 115kg och jag hade inte en chans mot honom så jag ramlar omkull och slår huvudet i en stenslänt, men det var inget som han brydde sig om hans vänner satt kvar inne i huset och lyssnade på det här, och Jim ger sig inte, jag var så bortdomnad i hela kroppen så jag bara låg där och grät och gick in i mig själv tills jag flyttar på huvudet lite åt höger och ser en hel del blog som rinner ner efter stenarna och får panik och det ända jag kan tänka på det är vad mamma och pappa ska säga om dom kommer precis då eller dom får reda på detta, så jag börjar skrika i hopp om att någon ska hjälpa mig därifrån, och det gör det, det låg en pizzeria precis där vi bodde och dom som ägde den kom springandes och då äntligen släpppte han mig och jag sprang in i huset och hoppades kunna ringa polisen men Jim hann med in och drog ur telefonen ur jacket, och jag bad den ena killen snällt om att få låna hans telefon men icke enda anledningen till att jag skulle få låna telefonen var om jag skulle ringa en vän eller mina föräldrar, och det kunde han inte tänka sig att jag skulle göra så dom tog sina saker och gick därifrån och lämnar mig med detta "monster".
var skulle jag ta vägen jag kom utanför dörren men var skulle jag gå jag hade ingen som jag kunde berätta för, vad skulle dom tycka hur skulle dom se på mig?
jag gick och satte mig i garaget för att gå in och ta tag i allt inne orkade jag inte han hade ju slagit sönder i stort sett hela köket, så därute satt jag i 3 timmar och bara grät, efter 3 timmar så ropar Jim på mig , jag går med honom in och får en chock han hade städat upp allt han hade gjort, tänt ljus, lagat maten, dukat fint och satt på denna låt, ställde sig på knä och friade till mig (sedan att jag tackade nej vet ni ju redan)det sjuka är att jag var glad över vad han hade gjort och hur fint han hade gjort det, bara för min skull,  Vet att de flesta säger "jag hade gått första gången en kille hade höjt en hand mot mig" jag köper inte när människor uttrycker dessa ord för jag var själv den människan som så detta.


Andra

låten jag hittade var en som mormor tyckte så mycket om och den spelades på hennes begravning:



Kommentarer
Postat av: veronica

världens bästa angeliqa! detta var svårt för dig att skriva det vet jag. älskar dig gumman!

2009-08-05 @ 21:14:28
Postat av: maya

Älskar dig

2009-08-05 @ 21:47:44
URL: http://metalbaby.blogg.se/
Postat av: Catrin

finns här för dig gumman.... Allt det aset gjort mot dig hatar ja han för.. INGEN människa e värd att bli behandlad så som du blev ....

2009-08-05 @ 22:20:29
Postat av: cissi

det värsta är inte vad han gjort mot oss..

dt värsta e vad vi gjorde mot oss själva..

För att vi stannade.....

Jag behöver inte hans förlåt jag behöver inte gå vidare i vad han gjorde.

Jag behöver förlåta mig själv,gå vidare från att jag var så jävla dum..

Jag hatar mig själv mer än vad jag hatar han.

Han är en liten människa som inte ska få påverka mitt liv mer än vad han redan gjort!!

älskar dig gumman och detta plus våra barn är nåt vi delar och kommer göra resten av v¨åra liv.

Det är vårt band,som vi stärkt tillsammans

2009-08-06 @ 19:04:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0