sista

dagen på sommarscemat idag, ska inte jobba förrän på fredag nästa vecka men får hålla de här dagarna öppna för om jag ska göra det, och det behövs ju med...
Tråkigt att börja så här igen att inte kunna planera något med någon men förhoppningsvis är det inte så länge..

När jag vaknade i morse så mådde jag bra, bara lite trött men nu för några timmar sedan började jag känna mig konstig och inte konstigt 39 graders feber och ont i hals, huvud, öron ja jag har ont överallt, känns verkligen som halsfluss så jag får väl åka till VC imorgon och kolla... typiskt att bli sjuk när man ska vara ledig... Jag vill att mina barn ska SOVA....... vill bara vara FAN vad jag klagar men jag mår inte bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0