pust...

gårdagen var jättejobbig, yrade mest men gör alltid det när jag har så hög feber, så gårdagen känns som jag har drömt mig igenom den..
För det var jobbigaste dagen på länge ni som vet ni vet och ni andra behöver inte ens fråga för då är det inte meningen ni ska veta....


Har nu fått barnvakt till River nästa lördag men dom andra finns det ingen till så antingen så får jag ta och hoppa över det eller så får jag väl ta med mig dom men det var ju egentligen det som var själva grejen att göra detta utan barn.. Hade en annan sak planerad med men den får bli en annan gång..

Och en sak har jag kommit på nästa gång jag ska bli såpass sjuk så ska jag planera in det när Patrik är hemma eller så får jag se till att ha någon här eller ha barnvakt, får gårdagen var inte rolig så som jag yrar, stackars barn...
Var ju andra barn som fick se min sida igår när jag är jävligt förbannad..
och kommer väl bli kallad något riktigt fin men det skiter jag i för gör inget med mina barn då får ni skylla er själva....

Ska sätta mig nu och kolla igenom helgerna nu, vilken helg vi ska ha kräftskiva.... ska faktiskt bli roligt..

POK

Kommentarer
Postat av: cissi

nu hänger jag inte alls med???

2009-08-15 @ 11:08:42
Postat av: veronica

du är inte mer än mänsklig!

kräftskiva? är man bjuden eller? ;-)



haha om inget annat är jag de nu iaf!



älskar er gumman!

2009-08-16 @ 08:36:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0