mys med familjen..

mår lite bättre idag..

Åkte in till torp och köpte nya skor till River idag, han har haft sandaler och foppatofflor hela sommaren så när vi skulle ta på honom gummiskor idag så var dom alldeles för små, så då fick det inhandlas nya skor och innan sommaren hade han storlek 25 och nu fick vi köpa storlek 28 så han har växt en hel del i sommar min lilla bebis..
sedan åkte vi en stund till min syster och hälsade på och sedan vidare till Rivers farmor och där åt vi middag, sedan gick vi vidare till cirkusen, har haft en jättemysig dag med mina bebisar..
här kommer lite kort så slipper jag skriva om cirkusen ni får se själva i stället.. POK














Sebastian, River och Farmor




























Simon fick en ridtur i pausen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0