min lilla skrutt

har fått en halvsidig förlaming och är förlamad på vänser sida, blir bara värre för varje timme som går, har varit på Vårdcentralen idag och läkaren där trodde att det var borrelia eller hjärnhinneinflammation vilket fall som helst trodde hon det har orsakas av en fästing.
Och imorgon ska lilla Sebbe göra en Lumbalpunktion och bara tanken på det gör mig helt panikslagen och börjar gråta det är ju så hemskt och det tar 15 minuter att göra undersökningen sedan efter det ska han ta blodprover och träffa läkare..
Jag har i alla fall tur som har med mig min mamma som stöd för det kommer bli skitjobbigt, det är ju det mest hemska man kan se ens barn lida och en sådan undersökning gör ont...

Snälla ni håll tummarna för oss i morgon, vi ska vara där 8:30..

Uppdaterar antagligen i morgon hur det har gott för honom, ha en bra kväll.. POK

Kommentarer
Postat av: Catrin

håller tummar o tår för er allt kommer bli bra o gå bra gumman.. Tycker så synd om han, ont i magen av att den stackarn lider.. Hör av dig imorrn <3 puss älskar er

2009-08-24 @ 22:40:20
Postat av: cissi

klart.. vi tänker på er.

2009-08-25 @ 08:19:13
Postat av: veronica

stackars lilla bam bam..

2009-08-25 @ 19:22:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0