längtar....

men i natt kommer han hem igen, har nu varit borta i nästan 9 dagar.. till morgonen jobbar jag börjar kl 6:00 till 14:30 sedan får vi se om vi kan hinna med tippen har en del att slänga....
efter det så blir det bara mys för hela slanten först med barnen och sedan bara jag och Patrik..

På lördag ska jag jobba 7:30 till 14:00 sedan snabbt hem och hämta River köra honom till Uddevalla tillbaka hem duscha och göra i ordning mig sedan lämna Sebastian och Simon till Mina föräldrar och sedan åker vi till Liseberg...

Söndag är det kalas för Sandras tvillingar och efter det så blir det bara mys igen måste ta tillvara på dagarna Patrik är hemma...

Nu har skolorna dragit igång igen och mina barn har blivit stora Sebastian går i trean och Simon har börjat förskoleklass, helt otroligt så fort det går... Simon var så stolt när han gick utanför dörren här hemma idag med skolväskan på ryggen så söt...

Nu ska jag sova så jag kommer upp imorgon.. POK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0