känner mig

så där måttligt irriterad och negativ idag, hatar sådana dagar det är så man bara väntar på att någon ska säga fel ord så jag får explodera lite..
Vet att det gått över i morgon men det är jobbigt nu och jag vill inte känna så här, finns en del som har blivit osagt och som jag samlat på mig men orkar inte och jag stoppar det lite längre bak i hjärnan så kanske det försvinner...

På söndag då vill ni flickor så kan jag göra potatisgratäng, jag är så trött på potatissallad.. men vill veta hur många jag ska göra till i så fall..
Dags att tvätta golven nu så slipper jag det i morgon efter utflykten... POK

Kommentarer
Postat av: cissi

jag kan ej komma för antagligen e victor kvar i m-dal.

Men tack för inbjudan kram

2009-08-28 @ 07:51:57
Postat av: veronica

Ja!!! jag är sugen på potatisgratäng!!! o bra väder ;-) hörs senare! kram

2009-08-29 @ 12:01:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0