ja vad ska jag skriva

igår gick Simon sista dagen på Dagis och på måndag så ska han till fritids istället, stora killen nu..
Nu är mina barn med mormor och morfar..
När mina föräldrar ringde och frågade så lät det jättebra men igår när jag satt på jobbet så kände jag paniken komma jag skulle vara helt ensam, känner mig som en halv människa när alla mina bebisar är borta, men i eftermiddag kommer dom tillbaka hem till mig så gott..

Igår åkte jag ut en sväng till Maya och satt där och tjötade i några timmar, sedan till Sandra och var där på kvällen och när jag kom hem så var det dags å lägga sig så då gick den dagen.
Nu har jag skurat toaletten och badrummet, tvättar och ska väl snart ta tag i resten, men funderar på att gå maltes stig innan men är så tråkigt att gå själv men det kan väl vara gott det med..

Nu är det inte många dagar kvar till Sebbe fyller, och jag fattar inte att 9 år har gått så jävla fort... 


Hade så jäkla ont i magen hos Sandra igår men förklaringen fick jag i natt vaknade av ett jävla blodbad men det är gott att den har kommit tillbaka efter det jag gjorde för ett tag sedan...

Och imorgon är det kalas så då lägger jag nog in lite kort efter kalaset.. ha en underbar dag POK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0