nu är han på väg hem

och ska vara ledig i några dagar, han börjar jobba på torsdag natt igen.. det är så typiskt att jag jobbar i helgen men nästa helg är jag ledig och då  jobbar han.. vi hinner ju träffas i veckan..
Och mina barn få umgås med honom ihelgen istället , det är dom bara glada för eftersom dom antagligen får göra mer för honom än för mig, visst är jag tråkig...

tänkte ha inflyttningsfest men det blir inte förrän i maj, bara så ni vet ska kolla igenom datumar så kan ni ju boka det sedan...

nä nu så är det nog dags för mig att dra mig till sängen ska ju ändå upp kl 04:30, men det kan vara gott att lägga sig tidigt ibland också så god natt till er och ha en trevlig helg...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0