länge sedan

men har haft så mycket att göra, men lägenheten är snart färdig.
Nu har Patrik åkt till Norge igen och kommer hem om en vecka... Men har och göra hela veckan, imorgon börjar jag jobba klockan 6 efter det så ska jag hjälpa Cissi lite med flytten, efter det ska Simon på fotboll och på kvällen ska vi ha en myskväll jag och barnen, grilla och äta godis..

På lördag ska jag och Veronica på loppis i Vänersborg ska bli riktigt roligt..
På söndag ska jag göra i ordning det sista i lägenheten och lämna nycklarna...


och nästa fredag flyttar Cissi och barnen hit vad vi har längtat och äntligen är snart den dagen här...

Nu ska jag kolla på medium och sedan lägga mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0