jobbig dag

egentligen har det väl inte varit det, men jag har varit på väldigt däligt humör så ni ska vara glada att ni ej umgåtts med mig idag... bara mina stackars barn som har fått känna av mitt taskiga humör... vet inte riktigt varför men en orsak kan vara att Patrik är borta man har ju behov och ni som känner mig vet hur jag är... men det är många dagar kvar tills han kommer hem. han gör sista natten i morgon , men då ska ha åka och hälsa på sin mamma som bor i Norge, så jag får väl vara grinig och sur fram tills torsdag då...
Så nu har jag varnat er, om ni vill umgås så får ni göra det på egenrisk....

Morgondagen: ska köra Sebastian till skolan sedan ska vi in till sjukhuset ska bli spännande och se vad dom säger och ser denna gången..

sedan på eftermiddagen ska jag på föräldramöte för Simon och River.. sista för simon på dagis:)

japp nu ska jag ringa och säga god natt innan han börjar jobba, sedan lägga mig och krama kudden för trött är jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0