japp

då var man tvungen igen att byta blogg eftersom jag har så fruktansvärt dåligt komihåg....

Idag har varit en intressant dag, först imorse så var jag och min mamma på soptippen och slängde massor av saker som jag fått rensat ur nu när jag flyttat, fan vad skit man har sparat på som "kanske" kan vara bra att ha någon gång men som jag aldrig använt igen och som ligger kvar där i stället...
sedan städade vi i lägenheten så S&R´s rum är färdigt nu och köket är också snart färdigt..

sedan när jag hämtat barnen så började jag göra iordning tvätten skulle hänga ut den (luktar så gott när den torkat ute)
men väl inne i tvättstugan hör jag ett barn skrika som fan ute, så jag springer fort som fan ut,, och bakom mig så blåser dörren igen och jag har automatiskt låst på den och mina nycklar ligger kvar inne i hallen ...
Fick springa över till grannen, och hon hade jobbat natt, jaja nöden har ingen lag, men telefonen fick jag låna i alla fall, men hyresvärden svarade varken hemma eller på mobilen, och patrik skulle inte komma hem förrän klockan halv ett i natt, så jag fick låna en kofot av grannen, tänkte jag kunde bryta upp dörren till garaget, men det var ute grannar i varenda trädgård så jag insåg hur dumt det såg ut när jag stod där och försökte bryta mig in i mitt eget garage,jag var nåt fruktansvärt irriterad i alla fall kan jag ju meddela.. så jag fick ringa min mamma eftersom hon är mitt allt när något går emot mig... Min mamma kom ialla fall och hon kom med den smarta ide´n att vi kan ju faktiskt åka hem till hyresvärden och kolla för dom kanske är ute i trädgården när det är så fint väder, så vi åkte dit, ringde på dörren kanske två gånger, bilen stod hemma i alla fall, och tills slut öppnas dörren av en karl i kalsonger som ser helt nyvaken ut, jodå det var min hyresvärd han hade också jobbat natt så han låg också och sov, men nyckeln fick jag och kommit innanför mina dörrar.... Nu kommer snart Sandra så jag får vara lite social men skriver kanske sedan i stället... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0