gett mig fan på..

att idag ska jag inte lägga mig tidigt, det är den enda dagen som jag kan vara uppe eftersom jag är ledig imorgon och kan sova länge, och det ska jag göra..
jobbar i helgen pust....
Det verkar som Parik kommer hem på söndag ändå för han börjar det nya schemat då och han började med ledigt, så nu får River träffa honom också, han kommer hem från sin pappa på söndag..
Och jag får upp mina lampor och hyllor känns nog mycket bättre då när inte allt som ska upp står ut efter väggarna..

Har nu fått en tid som jag ska med  Sebastian, det blev den 12 maj gott att få det gjort men en jobbig tid han har framför sig...

idag när jag stod inne och lagade mat så hör jag ett barn verkligen gallskrika ute, det var Simon och när han gallskriker så är det verkligen något, japp det var det med, han låg mitt på vägen och rörde sig inte överhuvudtaget, några minuter stannade mitt hjärta, tröjan han hade på sig hade halkat av honom och fastnat i hjulet.. Så nu har han en jättebula i pannan och helt blå min stackars son, han hade väldigt ont i huvudet förut men har kollat till honom hela tiden så han inte fått hjärnskakning eller så... han förstod också nu hur viktigt det är med hjälm.. det sa han - tänk mamma om jag inte hade haft hjälm på mig så kanske hjärnan hade ramlat ut.. min sötnos det...

nu kanske det är dags att gå in i duschen för innan jag är färdig där så är klockan mycket....

catrin: ska vi kanske ta promenaden på Söndag då eftersom han inte kommer hem på lördag kan ju se vilken tid han är hemma annars kan vi ju gå ändå på lördag det spelar inte mig någon roll, ni kan väl fundera på det..

Kommentarer
Postat av: Catrin

ja men det kan vi göra, söndag blir bra, annars går vi ensamna du & ja med kidzen om gubbarna inte orkar eller har tid =) vi kan ju höras i helgen kram på er

2009-05-01 @ 10:10:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0