fick ett mail

visste att denna dagen skulle komma någon gång i framtiden men inte så här snart, men det kanske är det bästa för alla att ta tag i det nu, första men inte den sista gången för samma sak lär  jag få göra med Simon också men då har vi gott igenom det och vet också då hur vi ska hantera det...
det blir i alla fall nästa vecka eller veckan därpå som jag ska dit.. är faktiskt rädd för lite frågor men det går nog bra när vi väl är där...
Men allt gör man ju för sina barn och för att han ska kunna gå vidare och bearbeta så gör man det ju, lite svårt bara eftersom vi egentligen vet att om han väljer den vägen jag fasar för så kommer han att bli besviken igen, men det är hans val och jag kommer stötta honom igenom allt, han är mitt speciella hjärta...

nu ska jag lägga River igen så god natt till er alla:)

Kommentarer
Postat av: Catrin

Ni kommer klara det galant =).... Ni är starka tillsammans <3

2009-04-28 @ 19:03:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0